Vi använder kakor (cookies) på vår webbplats. Genom att surfa vidare accepterar du dessa. Läs mer om de kakor vi använder på arboga.se

Publicerad

Läs tillsammans! Lättläst digital bokcirkel

Exempelbild

Längtar du efter att prata mer svenska med andra?
Vill du läsa en bok med oss och prata om den tillsammans?
Var med i vår digitala bokcirkel på lätt svenska.

Under våren läser vi ”En man som heter Ove” av Fredrik Backman. I maj ses vi, utomhus, och diskuterar boken och fikar tillsammans.
Du kan välja mellan att läsa boken själv eller mötas digitalt måndagar 14.30, för högläsning och samtal.


Om du är intresserad, skicka ett mejl till sara.mather@arboga.se
Varmt välkommen!

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad:

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer