Vi använder kakor (cookies) på vår webbplats. Genom att surfa vidare accepterar du dessa. Läs mer om de kakor vi använder på arboga.se
Bild på en av slussarna vid Hjälmare kanal.

Lättläst: Turism

Det finns mycket att se i Arboga.

Därför kommer många turister hit.

 

Många vill titta på Arbogas gamla fina hus.

Eller besöka Hjälmare kanal

som ligger utanför Arboga.

Turistbyrån

Om du vill veta mer om

vad som finns att se i Arboga

kan du ringa till Turistbyrån.

 

Om du vill veta mer om hotell,

campingplatser eller vilka stugor

som finns att hyra

kan du också ringa Turistbyrån.

Telefonnumret till Turistbyrån är 0589- 871 51.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 07 december 2016

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer