Vi använder kakor (cookies) på vår webbplats. Genom att surfa vidare accepterar du dessa. Läs mer om de kakor vi använder på arboga.se

Lättläst: Kommunstyrelsen

Kommunstyrelsen är som kommunens regering.

 

Politikerna i kommunfullmäktige väljer

vilka politiker som ska vara med i kommunstyrelsen.

 

Kommunstyrelsen styr kommunens arbete.

 

I Arboga kommun är 13 politiker

med i kommunstyrelsen.

 

De kommer från de olika partierna

socialdemokraterna, moderaterna,

centerpartiet, folkpartiet, omsorgspartiet i Arboga

kristdemokraterna, vänsterpartiet och sverigedemokraterna.

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 07 december 2016

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer