Vi använder kakor (cookies) på vår webbplats. Genom att surfa vidare accepterar du dessa. Läs mer om de kakor vi använder på arboga.se

Lättläst: Kontakta Arboga kommun

Om du vill kontakta Arboga kommun kan du göra det på olika sätt.

 

Telefonnummer

Du kan ringa till Arboga kommun.

 

Telefonnumret är

0589-870 00.

 

Då kommer du till växeln.

 

Personalen i växeln ser till

att du får prata med rätt person.

 

E-post

Du kan skicka e-post till Arboga kommun.

 

Då skickar du e-post till arboga.kommun@arboga.se

 

Besök

Du kan besöka Rådhuset i Arboga kommun.

 

Receptionen i Rådhuset är öppen

måndag, tisdag, onsdag, torsdag

mellan klockan halv 8 på morgonen

och klockan halv 5 på eftermiddagen.

 

Kontakt för den här sidan:

Senast uppdaterad: 07 december 2016

Kontakt och öppettider

Telefon: 0589-870 00
E-post: arboga.kommun@arboga.se

Arboga kommun
Box 45
732 21 Arboga
Besöksadress: Smedjegatan 5

Organisationsnummer 212000-2122

Öppettider och telefonnummer