Lättläst - Till startsidan arboga.se - Arboga kommun - lättläst - Kontakta Arboga kommun

Lättläst: Kontakta Arboga kommun

Foto på telefon.Om du vill kontakta Arboga kommun

kan du göra det på olika sätt.

 

Telefonnummer

Du kan ringa till Arboga kommun.

Telefonnumret är

0589-870 00.

Då kommer du till växeln.

Personalen i växeln ser till

att du får prata med rätt person.

 

E-post

Du kan skicka e-post till Arboga kommun.

Då skickar du e-post till arboga.kommun@arboga.se

 

Besök

Du kan besöka Rådhuset i Arboga kommun.

Receptionen i Rådhuset är öppen

måndag, tisdag, onsdag, torsdag

mellan klockan halv 8 på morgonen

och klockan halv 5 på eftermiddagen.

 

På fredagar är receptionen öppen

mellan klockan halv 8 på morgonen

och klockan 3 på eftermiddagen.

 

Adressen till Rådhuset är Smedjegatan 5.

Kommentera

Redaktör: Kommunstyrelseförvaltningen
Senast uppdaterad 2012-11-19